Fredes Blog


igen
05/12/2009, 18:18
Filed under: Konkurrence, Tøj jeg har på

så er jeg på vej ud af døren til julefrokost igen igen.. har lige tøjkrise også igen igen, men ville bare lige vise et billede fra i går…

Arh!

Det blev star wars og guld halskæde. og røøøøde kinder :)

Og i morgen trækker jeg vinderen af konkurrencen!! spændende!

Tak til alle der har deltaget :) og jer andre kan sagtens nå det endnu!


8 kommentarer so far
Skriv en kommentar

den er bare så vild den star wars kjole! jeg har ikke set den i min lokale h&m, er det divided eller trend? og er det længe siden du har købt den?

Kommentar af eva

Hej Eva,
den er fra divided, købte den i frederiksberg centeret, de havde ret mange tilbage :)
Den er virkelig en yndling allerede!
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

Den kjole er altså bombefed. Godt outfit.

Kommentar af Linda

Tak Linda :)

Kommentar af fredesblog

Den er så grineren den kjole! Hvor kan den erhverves mon?

Kommentar af Anna

H&M, de kan sgu noget!

Kommentar af fredesblog

den er virkelig fed den kjole. jeg elsker star wars filmene, især de gamle. OG jeg glæder mig til at finde ud af hvem der har vundet konkurrencen! håber det var ok igår efter julefrokosten. vi endte til ohoi! efter ritz og hørte dubstep..

xx mrs. panda

Kommentar af Laura

Ja, trækker lod snart! pyhh det lyder som en vild aften! jeg havde den bedste julefrokost – lige efter bogen :)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

