Fredes Blog


GID
03/12/2009, 22:29
Filed under: Uncategorized

Jeg kunne smutte 2 år tilbage, for der stod jeg i en Adidas butik i Palm Springs, men mine to dejlige veninder. Vi var på roadtrip og jeg købte denne her tee, fordi jeg samler på I <3 … tee’s…

Det var sååå varmt, gik rundt i shorts og tank top og var alligevel ved at døøø af varme.. Vi drak starbucks iced latte med flødeskum, hørte høj musik i bilen og havde konkurrence om de klammeste ord vi kunne finde på…!

Det var den bedste tur!!! –  Vi var i Disney World, så jule pynt i 30 graders varme og tossede rundt i New Port Beach (fordi vi var besatte af The OC), vi var også i AA outlet i Down Town LA, hvor vi var den største underholdning for personalet, som knapt ville lade os gå igen :D

Uhhh kunne blive ved, men lader være… i får bare lige et par billeder…

Vi fjollede med solbriller

Tankede op

og ja vi tossede

Og lånte Mickeys bil

LA I <3 U


5 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Flere billeder .. Flere billeder :-)

Kommentar af Katrine

ååårh newport og O.C. <3

Kommentar af Ditte

Hej frede, elsker din blog :-)
Hvis jeg måtte ville jeg købe alt dit tøj og dit hår!

Kommentar af Simone

det kan vi godt finde ud af!

Kommentar af fredesblog

I <3 MUSSI

Kommentar af Mussi




Skriv et svar

