Fredes Blog


American Pictures X Soulland
02/12/2009, 08:00
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide, Konkurrence, På hjernen

Jacob Holdt og Silas Adler har lave tre t-shirts til fordel for AIDS-Fondets arbejde. I gåt holdt de launch og de kan fra nu af købes i følgende butikker:

Norse Projects, Copenhagen
Storm, Copenhagen
Wood Wood, Copenhagen
Pede og Stoffer, Copenhagen
Pede og Stoffer, Århus
Norman, Copenhagen
Kanalje, Odense

GoodHood, London
Azita, Frankfurt
Wood Wood, Berlin
TshirtStore, Stockholm
Freudian Kicks, Oslo

Jeg syntes de er ret fine, måske en god julegave ide.. eller et ønske! må ind og se dem irl snart!

Nu skal jeg på arbejde, ikke så slemt at stå tidligt op, for jeg starter kl. 9 med morgenmadsmøde mmm….!

Senere trækker jeg (Mark) lod om Aussie præmien og så kommer der fluks en ny konkurrence på!!!

STAY TUNED


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

[…] Se den oprindelige artikel […]

Pingback af American Pictures X Soulland | Århus Lokale Nyheder




Skriv et svar

