Fredes Blog


Piv
29/11/2009, 09:40
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen, Venner

Jeg var lidt ramt i går.. billederne oven over er fra i fredags… det var en virkelig god aften, men da jeg begyndte at tage billeder af loftet (sidste billede) så tog jeg hjem. Det var slet ikke meningen at jeg skulle have været med på Vega, men så tog jeg der hen alligevel og kom alt for sent hjem, men det var det hele værd!

Jeg forsøgte mig med røde læber og eyeliner… det gik ok :)

 


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Ja du ser da så fin ud.. :)

Kommentar af Sofie B

Hvor har du købt din skjorte? – hvis det altså er dig i den sorte skjorte ;)

Kommentar af marie

Hej Marie, ja det er mig.
Skjorten er genbrug og meget meget gammel faktisk.
Men mon ikke noget lignende kan findes i en genner?
KH
Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

