Fredes Blog


Mit største juleønske (udover fred i verden)
29/11/2009, 18:03
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide, Hvem vil købe

Billede fra http://www.youheshe.com/

De her er altså de flotteste sko i længere tid. Jeg ved at de er hypede og alt, men jeg samler og de her er altså meget vigtige i min samling. I NEED THEM. Jeg er også ret vilde med de grå mytheresa, men sort/sølv er stadig min favorit. Så lige at de er at finde hos youheshe.com og endda i min størrelse… har lige lagt dem i min ‘shopping bag’, men desværre må de blive liggende, selvom det kunne være den fedeste følelse bare at udvide kreditten lidt endnu. Dog ikke det smarteste op til jul (undskyld familie jeg købte et par sko i stedet for julegave til jer allesammen…?! – den holder bare ikke). Jeg må bare spare op.

ER DER NOGEN AF JER DER VIL KØBE NOGET AF MIG?

Nu skal jeg spise med svomse og hønse + familier og så skal vi se forbrydelsen (har glædet mig hele ugen).


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

