Fredes Blog


Now look at this!
26/11/2009, 09:28
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide

Den her glæder jeg mig personligt til at danse i til sommer!

Hvad siger i?

Vagabond SS10


7 kommentarer so far
Skriv en kommentar

OH MY GOD! Dem vil jeg have..

Kommentar af Kia

SEJE!!

Kommentar af Ingrid

Nice!
Men, hvad er det for en anden herresko der ligger på bordet også. Er nemlig på udkig efter et par nu :o)

Kommentar af Sara h

Hey,- Gitte fra Riis sko – Galleri K, her :) – Jeg undersøger nærmere om herreskoen,- jeg vender tilbage når jeg ved mere.
Til Sara,- Ring lige til os i morgen, måske jeg har noget du kan bruge. Vi har en model der ligner i str. 40 – også var VB. 3315 3344

Kommentar af Gitte

Moderne!

Kommentar af Linda

1000 tak for svar :o)
Jeg bruger desværre størrelse 38, mon I har noget der ligner i str. 38? Eller har jeg tid til at kigge forbi lørdag og kigge.

Kommentar af Sara

Herreskoen bag leo-modellen er teaser til næste efterår!

Kommentar af Gitte




Skriv et svar

