Fredes Blog


In action
25/11/2009, 21:44
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen, Tøj jeg har på

Her er både STAR WARS kjolen og Antenna boots in action – i love both!

Kjole fra H&M, sko fra Vagabond, cardigan fra Celine og jeans fra Cheap Monday

I dag har jeg været på redaktionen hele dagen og her til aften har jeg spist hos svimse og lavet desert konkurrence mod Mark… Tror jeg vandt!!!!

Nu vil jeg smutte ned på Kung Fu bar og fejre at det er onsdag.


5 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hurraaaa hvor er du fin! elsker star wars kjolen. den vil jeg også have. NU! (ps. yndlings at der var pandekager med is til frokost i dag – mums!)

Kommentar af Karoline S.

den kjole har jeg også, sku måske bruge den noget mere :)
elsker at du altid ser så fin ud selvom du tit er ret basic med bare trøje og bukser :)

Kommentar af Christina

Tak Christina :) det er virkelig pænt af dig !

Kommentar af fredesblog

Hvor har du den T-Shirt fra?

Kommentar af Victor

H&M, den er til piger…

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

