Fredes Blog


So good to be home
24/11/2009, 20:17
Filed under: På hjernen, Tøj jeg har på, Venner

I dag trak jeg i skelettet og prikkede strømper og Timberlands… lovely!

Har haft travlt på redaktionen, men det er sjovt sjovt sjovt, så tiden er fløjet afsted. Efter job mødtes jeg med min veninde Marina, vi hyggede og snakkede, sådan nogle ting der kun er dejligt med helt specielle veninder.

Jeg fik også afklaret en lille ting jeg har haft med H&M, men den historie må blive en indlæg for sig selv!

PS Har i nogle spørgsmål? ideer eller andet godt som i vil dele med mig??

Bring it on, og jeg skal gøre mit bedste!


7 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hvor er den über cool skelettet fra?
(sorry hvis du har vist og fortalt det før).

Kommentar af Mette

Det er et meget let GDS projekt :) sort tee som jeg har klippet huller i.
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

virkelig gennemført outfit today :P hvor er kjolen, skoene og strømpebukserne fra?
knus Mine

Kommentar af Mine

upps så ikke at der allerede var en kommentar på kjolen, men jeg forstår den ikke helt :O hvad mener du med tee?

Kommentar af Mine

Helt i orden! Kjolen er hjemmelavet :) strømper fra H&M og sko fra Timberland :)

Kommentar af fredesblog

Jeg tænkte vi skulle tage en tur ud i en dyrhaven et smut og lave et rigtig Timberland woodchopper shoot med Frede som model? What do you think? fresh?

Kommentar af Kenneth Nguyen

YEAH! jeg er så fresh!! det ku’ være så sejt!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

