Fredes Blog


i may be slow, but it’s just not safe for me…
23/11/2009, 08:12
Filed under: Det kan jeg lide

her til morgen har jeg gjort mit første køb på Ebay…!

I know!

Det er et iPhone cover, som er helt fantastisk, og takket være Acie, kan jeg nu glæde mig til at modtage det.

Jeg har faktisk læææænge manglet et cover, så til 55 kr. er det vel ok at have det lidt sjovt med Ebay…?

Så om 10-14 dage kommer jeg til at være noget omvandrende julepynt! But i like it :)


8 kommentarer so far
Skriv en kommentar

fuck man! jeg elsker det!

Kommentar af houseofpumpkin

me 2!!!

Kommentar af fredesblog

Giiiid jeg havde ne Iphone med bling!

Kommentar af Sidsel

hvis du har en iphone er der kun 55 kr. og 14 dage til :)

Kommentar af fredesblog

Diamonds are a girls best friend (;
Cool!

Ciao’
Emma

http://fashion-affairs.blogspot.com/

Kommentar af Emma

Ja ik… mangler bare lidt flere best friends…!

Kommentar af fredesblog

har du modtaget det endnu?
jeg vil nemlig virkelig også gerne eje det!!

jeg har den ældst Iphone er den er jo lidt anderledes end de nye i facon, tror du den vil kunne passe coveret?

Kommentar af Sophie

Hej jeg har ikke modtaget det endnu, desværre… ved ik om den vil passe, men giver lige lyd når jeg har fået det :)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

