Fredes Blog


Hell yeah
23/11/2009, 20:06
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på

Sidder med tæpper og stearinlys, kage og kæreste og om lidt starter medical night på kanal 4, jeg ser ik så tit TV, fordi vi ikke har så mange kanaler, men medical night kan jeg ikke stå for! Jeg elsker læge/hospitals serier!!

Har haft mine Timberland støvler på igen i dag og en camo cardigan fra Carhartt. Dejligt og mandags agtigt!

Vi har travlt på forlaget så dagene går lyn hurtigt, but i love it – det er spændende og udfordrerne.

Nu starter det, altså Grey Anatomy…!


4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

ja og sidste afsnit i denne omgang… i will miss them all… især Issie og Arizona… de er så søde…

Kommentar af Allan

please, please, please sig at den der cardi stadig fåes. Og hvor? Og hvormeget?

Kommentar af Lise

Åhh desværre Lise, købte den for 2 år siden på udsalg til 200 kr… :(

Kommentar af fredesblog

øv altså!

Kommentar af Lise




Skriv et svar

