Fredes Blog


glædelig næsten jul
22/11/2009, 22:31
Filed under: På hjernen

Ok hvad er det lige hun mener med at der skal ske en masse på bloggen i December..? Burde hun ikke komme i sving og fotælle hvad det handler om?

Ok nogle konkurrencer siger hun…?! not bad not bad… men hvad kan jeg vinde?? et go card eller en hjemmestrikket hue… altså kom nu ind i kampen!

Ok jeg kan vinde sko, tøj, tasker og alt muligt… det her er jo for vildt!! jeg skal så meget vinde!! kan slet ikke vente! 1. december kom hid!

Thumbs up for en god december måned på fredesblog…


9 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Haha. Jeg skal i hvert fald følge med :)

Kommentar af Emma

FEDT! :D
Kan du røbe nogle ting/mærker eller lign. ?

Kommentar af a.sophie

Narrrhhh ikke endnu, det skal være surprise! Men det er godt kan jeg sige dig :)

Kommentar af fredesblog

Åh, det bliver spændende!
Kan være man er heldig endnu engang (:

Kommentar af Laura

ej hvor lækkert :)

Kommentar af emmyscloset

Ja! så husk at kigge med i December :)

Kommentar af fredesblog

Haha.. Det er humor! :)

Kommentar af Sofie B

Sådan Frederikke – sejt med konkurrencer ;)

/Trine

Kommentar af Trine

Haha, glæder mig!

Kommentar af Frederikke




Skriv et svar

