Fredes Blog


polish
21/11/2009, 20:22
Filed under: Det kan jeg lide

Neglelakker i MENSCH


7 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Jeg kan vist godt låne én? Hold op, du har mange.

Kommentar af Linda

det er et billede fra en butik jo :)
hvad mærker er det? synes ikke det ligner noget man har set før?

Kommentar af Christina

Hej, ja det er et billede fra MENSCH, det er to mærker fra Hong Kong… :)

Kommentar af fredesblog

Jeg blev så opslugt af teksten, at jeg ikke læste billedteksten ;) Så forstår jeg bedre.

Kommentar af Linda

hahha det værste er at jeg har mange flere end der står på den hylde…

Kommentar af fredesblog

Pris? Den lilla er jo he lt fin – tak for sidst, er forelsket i din krave:)

Kommentar af Sidsel

60 for de små og 70 for de lidt større :) Ja det er fantastiske farver!
Selv tak, jeg er forelsket i dit MJ sleeve… og tillykke med ‘titlen’ – godt gået :) håber snart vi ses.
KH
Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

