Fredes Blog


leather patches
20/11/2009, 22:29
Filed under: På hjernen, Tøj jeg har på

Her er det eneste billede jeg fik taget i går – som den utjekkede frede jeg er, så var der intet bat på mit kamera! Så typisk, håber snart jeg skal der op igen, så jeg kan vise lidt af de fine ting der er der oppe.

Og her er hvad jeg har haft på i dag, min nye sweater fra Marc O’Polo, med seje læderlapper på albuerne. OG hvor er det dejligt at solen skinnede i dag, det har virkelig hjulpet på humøret! Håber den skinner lidt mere i weekenden, så jeg kan nyde den :)

Jeg arbejder stadig på december planerne, men det er lidt kringlet, så kan ikke afsløre noget endnu –  andet end at i skal være klar og parat!


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Jeg ligner en sur skinke :(

Kommentar af ksubi

men du er det ikke, vel?

Kommentar af fredesblog

haha .. neeeej overhovedet ikke! Har du fået skæld ud af Charlotte for det der billede endnu? :P

Kommentar af ksubi




Skriv et svar

