Fredes Blog


Nitte krave og leo
19/11/2009, 19:30
Filed under: På hjernen, Tøj jeg har på, Venner

Cardigan fra Mads Nørgaard, krave er GDS projekt…

OK et bøvet billede, but its all i’ve got! Har været på woman det meste af dagen, siden tog jeg til H&M for at kigge på deres nye kollektion og låne lidt til woman, bagefter tog jeg til Claudio Ferrici butiks åbning, for at savle over slange/frynse elsklingen, som desværre stadig hænger i butikken…! Var også lige forbi Riis sko for at kigge på de Antenna Boots.. det er altså gode, så de kom med hjem… :D

Nu er jeg hjemme for at vende, skal nemlig hænge med nogle venner senere, det bliver dejligt.

OG så kan i læsere godt glæde jer til December måned, det bliver off the hook for jer, mere om det en anden dag – nu skal jeg spise, desværre har jeg ikke mere ris á la mande.


6 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Du var så fin med din nittekrave;)

Kommentar af Merete

TAK! det var så hyggeligt lige at snakke med jer! Håber vi ses snart igen :)

Kommentar af fredesblog

Fin-finere-finest nittekrave!

Kommentar af Linda

TAK :) er glad for den.. lidt baby agtig, lidt prada agtig…

Kommentar af fredesblog

Uuhh spændende….

Kommentar af sus

Ja jeg syntes faktisk også det er spændende :) glæder mig helt til at komme i gang med december!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

