Fredes Blog


You like?
18/11/2009, 20:35
Filed under: Det kan jeg lide

I do!

Nyhed fra Vagabond…!

For i modsætning til åbenbart alle andre damer i blogland, så er jeg en sneaker pige, jeg elsker alle mine gummisko, lige så højt som jeg elsker mine stiletter og derfor er Antenna Boot en perfekt sko, nærmest en sporty udgave af de populære Eileen Shields.


10 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Jeg tænker No Name!? Dem jeg rendte rundt i dengang i 90’erne, da jeg var ung og smækker ;-D

But I like, også selvom de lugter af sneakers…

Kommentar af Helmuth

im to young for no name, men det lyder mega fedt! de lugter lidt af sneaks, but it is very nice smell!

Kommentar af fredesblog

mus

Kommentar af Mussi

jeg elsker dem også!! Den lysemodel er også temmelig Wang:)

Kommentar af Sidsel

uh, uh, uh, uh!! Jeg er også VIRKELIG MEGET en kondi-tøs!! er de der basser i butikken nu? for dem skal jeg da have så!!

Kommentar af Sille

Jeg købte faktisk selv et par i går – og de sad på mig hele dagen i går + i dag… Elsker, elsker, elsker dem! :D

Kommentar af Senette

jamen det er altså et par dejlige sko, og til en virkelig god pris!

Kommentar af fredesblog

de er i riis butikken i galleri K til 400 kr.

Kommentar af fredesblog

Haha – jeg tænkte også: next step Buffalos! Men altså – dem har jeg jo også tidligere sagt, at jeg ikke skulle være bleg for at hoppe i, hvis vi kom dertil!! I like freds! A lot!

Kommentar af Acie

arh skal vi ikke kalde dem noget andet… :O but i love them!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

