Fredes Blog


Hej det er onsdag
18/11/2009, 20:28
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen

God dag på job, der sker spændende ting for tiden, dog får vi rygende travlt de næste 2 uger, så det skal nok blive sjovt! Jeg er helt færdig i dag, sov dårligt i nat, ikke så rart. Havde en dag som skulle ha’ heddet job -> middag med min kæreste -> hygge med gode venner… det blev til job -> alene hjemme, lyder lidt trist men har lavet god mad, set tv og lige kværnet en masse ris á la mande, så det har faktisk været en rigtig god aften.

Og se lige hvad der kom med mig hjem i dag:

Cyklede med den fra frederiksberg til vesterbro – det var altså ret langt med sådan en stol på styret! Det gik godt dog, og mig og stol kom sikkert hjem <3

Tager et bedre billede og fortæller lidt mere om den en anden dag.

 


5 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Damn you, Frede! Nu har jeg lyst til ris á la mande. :(

Kommentar af Tina

Den var god kan jeg sige dig! mmmmm!

Kommentar af fredesblog

Hahaha – undskyld jeg stjal ham igen Frede. Men vi er blevet kloge på snaps nu kan jeg love dig…. Vi skal snart hygge alle sammen!

p.s. fuck nu bliver jeg også nød til at gå ned og købe ris á la mande…

Kommentar af Stefan

you owe me!

Kommentar af fredesblog

Hvad sker der for trippet over juledesserten? Jeg vil bare have den stol!!

Kommentar af Danni Niebling




Skriv et svar

