Fredes Blog


OK nu har MJ sleeve lige fået kamp til stregen…!
17/11/2009, 16:41
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide, På hjernen

Mulberry har lige lavet et taske samarbejde med Apple, så nu kan du få en mulberry taske, et sleeve eller en iPhone taske til dine Mac ting…! Jeg læste det lige på Unlikely, og måtte straks ud med det her!

Jeg har længe savlet over den pink leopard Bayswater, meen sjovt nok så har jeg ikke lige råd til den, men et sleeve måske??!!

De koster self. en del mere end MJ, men hold op hvor er de fine!

De kan købes her på Mulberrys online shop og her på Apples online shop…


5 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Årh, hvorfor er det kun til 13” Mac de har lavet sleeves til? Øv!

Kommentar af Anne-Sofie

Uhh hvis jeg havde en macbook der var større end 13″ ville jeg bare være glad, sleeve eller ej :D

Kommentar af fredesblog

jeg er helt forelsket i den i pink lak! Men marc jacobs verisonen er også æavet i pink!! se her:
fashionpolish.dk

Kommentar af Sidsel

Oh yes i know :) men i MJ versionen kan jeg bedre lide den brune leo.. ved ik hvorfor… og af mulberry er jeg mest vild med pink leo…? Haha im skizo!

Kommentar af fredesblog

Hehe, jo jo. Men så kan jeg jo ikke få fingrene i det lækre Mulberry sleeve, da jeg lige har købt en Mac på 15” …

Kommentar af Anne-Sofie




Skriv et svar

