Fredes Blog


Hello little tee and hat
15/11/2009, 10:55
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide

Tee_back_1257869736

Damien Hirst for Supreme T-shirtBN10_royal_1251391422Jeg sidder lige og vågner på Supremes side, fik for noget tid siden en mail om deres samarbejde med Damien Hirst (T-shirt øverst) så det var jo en grund til at kigge forbi. Huen kan jeg bare godt lide, den er varm og herre sej – mere behøves der ikke. Den koster 28$ og er på deres shop nu.

Jeg skal virkelig snart til NYC kan jeg mærke.


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

