Fredes Blog


Det er som om det aldrig stopper
15/11/2009, 22:40
Filed under: Det ønsker jeg mig, På hjernen

60954_in_l

Det er som om jeg hele tiden bliver fristet af fucking leopard ting, sko, skjorter, jakker, tørklæder, taske… og NU et computer sleeve til min nye Maccie, som jeg syntes fortjener at sove i en Marc by Marc Jacobs Leo sag hver nat og hver gang hun skal på tur!

Heldigvis koster hun ikke mere end 400 bobs på NAP, men desværre koster porto og div. ekstra ting 300 kr. så det ville blive en dyr omgang. I morgen tror jeg dog at jeg vil tjekke om de skulle have den i butikken inde i byen…!

Om jeg så har råd eller ej er en anden sag… julegave ønske perhaps!

 


8 kommentarer so far
Skriv en kommentar

De har det inde i butikken, så det nemlig hos et par andre bloggere, blandt andet Marie fra Afashiontale og Gita fra Fifth Opinion, som var til 2-års fødselsdagen. Det koster 419,-. :)

Kommentar af Maria

Arhhh afsted med mig til butikken! Må simpelthen lige prøve at røre ved det! tak for tippet ;D

Kommentar af fredesblog

Uh, min nye pc-ven er jo for stor til det gamle sleeve – og tror bestemt også den ønsker sig sådan en der.

Tipper du lige hvis de har dem inde i butikken ?

/Mette

Kommentar af Mette

I will tell you! Alle computere ønsker sig en leo sovepose :)

Kommentar af fredesblog

Du kune jo også være heldig at de ville bestille en hjem til dig? :)

Kommentar af ksubi

De har det i butikken! Juhuu! ellers kunne det bestemt være en mulighed.

Kommentar af fredesblog

Ja jeg var jo, som Maria også nævner til fødselsdagen i MJ i lørdags, og de har den der :) Jeg må også bare eje den! Lider også under leopard fetis :) hihi

Kommentar af Gita

Åhh hvor fedt – jeg stemmer for veninde computer sleeves! NU!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

