Fredes Blog


This is a box
14/11/2009, 10:21
Filed under: Tøj jeg har på

Foto den 14-11-2009 kl. 10.17 #2

Strik fra DANSK, GDS halskæde, body med lynlås fra F21 og Cheap monday jeans.

Igen igen er jeg hoppet i DANSK strikken Mandy, det er virkelig min yndlings for tiden.

Ha en dejlig lørdag!

F


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

ELSKER din strik, vil lave noget lign. selv!!

Hyggeligt at møde dig igår frk. sober, du kan ellers tro jeg blev fuld!!

:-D

Kommentar af ginajaqueline

haha det kan jeg forestille mig :) Det var hyggeligt at møde dig!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

