Fredes Blog


Inspiration er svær at finde en gang i mellem
14/11/2009, 00:26
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen, Venner

P1080808Men jeg er glad for at kigge i gamle og nye magasiner. Jeg sværger til NYLON, som jeg har abbonnement på, ellers køber jeg dem jeg syntes ser flotte ud eller har gode ‘pløkker’ som åbenbart er de overskrifter der er på forsiden (tak Andreas), så min samling er broget af danske og udenlandske.

Øverst kan skimtes det nye WOMAN (det første jeg har været med på), Cover, Euroman og et NYLON der er dumpet ind af døren i dag.

Har hygget mig hos Acie sammen med Lotte, spist pizza og drukket øl – en rigtig pige aften. Fik så endelig slæbt min død trætte person mod VBro og kunne da ikke gå hjem uden liiige at sige hej til drengene på Strassen, som var meget champagne fulde til en ellers hyggelig fødselsdag hos MC. så meget for vilje styrke, men det var hyggeligt lige at sige tillykke og så fik jeg også hilst på Gina. NU er jeg hjemme og skal fluks trække dynen op om ørerne, for shit her er koldt!


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Selv tak :)

Kommentar af Andreas




Skriv et svar

