Fredes Blog


In my country it’s studs and stripes
13/11/2009, 08:30
Filed under: Tøj jeg har på

P1080793God morgen! Jeg hader når jeg om morgenen skal skifte mine aller yndlings hjemmesko ud med alm. sko, det er jo det der betyder at jeg så er på vej uden for brrr og det er KOLDT! jeg elsker mine hjemme sko og trækker det så langt jeg kan!

Men i dag gør det sgu ikke så meget for jeg er lige hoppet i mine nye topshop sko, og det har jeg glædet mig til!

P1080795De er så mine og nu glæder jeg mig rent faktisk til at komme ud og gå i dem! speaking of, så må jeg nok hellere få fart på!!

Her er lige min yndlings strik som jeg blev nødt til at have på, kunne lissom ikke overskue andet…

Foto den 13-11-2009 kl. 08.23 #2Adios amigos


8 kommentarer so far
Skriv en kommentar

hvor har du købt de der hjemmesko? de ser virkelig dejlige ud! :)

Kommentar af Mathilda

Flotte sko. Begge par;)

Kommentar af sus

Årh, de ser rare ud de hjemmesko -og fine samtidig! Må man spørge hvor de er købt?

Kommentar af Emma

Hej de er fra Matas til 99 kr. :) og de kan stadig fås!

Kommentar af fredesblog

Sikke et scoop! (meget mor-agtigt ord…) Dem må jeg vist lige i Matas og tjekke ud. Tak!

Kommentar af Emma

Ja de er altså gode! Afsted med dig til Matas :D

Kommentar af fredesblog

Pretty Bird!

Kommentar af Kenneth Nguyen

Thx K!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

