Fredes Blog


God morgen!
12/11/2009, 10:40
Filed under: Det kan jeg lide

Foto den 12-11-2009 kl. 10.34

Godmorgen i verden!

Fridag it is og jeg har sovet længe, så dejligt! og sidder nu og vågner med en kop kaffe.

Er så glad for min nye computer – det giver virkelig motivation til alt fra at blogge til at betale regninger, når det ikke tager 15 min. for den at starte op og den måske bare ikke virker – it’s all in the past – nu er det bare en dans på roser med lagkage til.

Ud over det har jeg sommerfugle i maven pga. så mange ting, så det er dejligt.

I hører mere fra mig senere.

F


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

