Fredes Blog


DIY Skull cut out
12/11/2009, 21:14
Filed under: Det kan jeg lide

P1080791Så fik jeg lige smækket denne her satan sammen, utrolig let og jeg er faktisk meget tilfreds med resultatet. Købte en xl og meget lang buse med lange ærmer i H&M i dag og har bare klippet ryggen ud.

Den er faktisk så lang at jeg kan bruge den som kjole(smart tænkt af mig, ik?). Jeg tror jeg vil bruge den med en gennemsigtig body under til festlige lejligheder, ellers bare en tank top som på billedet.

Hvad syntes i?

Har lige vasket verdens største opvask op, mens min søde kæreste læste op af den sjoveste artikel i EM, om Mads Holger på jetset tur, skrevet som et åbent brev til Remee…! Genialt!

Nu skal jeg få den skide body chain jeg lavede forleden til at virke og så er det vidst tid til lidt flimmer.

God aften!


4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Haha ja er den ikke sjov!? Fedt at I også laver oplæsning ;)

Kommentar af Andreas

uh, den er blevet fin din bluse… WAUW!! (Og du er by the way, mere en velkommen på næste nørde museums tur..!)

Kommentar af Sille

Tak Sille! Just let me know, så er jeg der med briller og rygsæk!

Kommentar af fredesblog

[…] denne bluse fra Modekungen. Alligevel har jeg ikke fået den købt, måske fordi jeg så, hvor fin Fredes DIY version var. Bum bum – måske man skulle kaste sig ud i det! Altså hvor svært kan det lige være […]

Pingback af 21. december | Charlotte D




Skriv et svar

