Fredes Blog


Onsdag
11/11/2009, 23:16
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på, Venner

P1080789Her er det første billede lagt op på første post på min nye MacBook! I’m so happy – i’ll just blog away now!

Skjorte fra Ralph Lauren, Weekday jeans og converse.

Idag har jeg været til Hummel X Bianco og valgte de åbenbart meget populære Leo sneaks :)

Resten af dagen gik på forlaget og så middag med de dejligste mennesker i verden!

I morgen har jeg en velfortjent fridag som skal bruges med min nye veninde MacBook og et par aftaler hist og her.

Fredag glæder jeg mig til!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

