Fredes Blog


Hej igen
09/11/2009, 21:32
Filed under: På hjernen, Tøj jeg har på

Sådan!

Jeg er tilbage igen.

Har brugt de sidste par dage på at obsesse over det der tøjsalg, som gik rigtig godt – maaaange stande og maaange mennesker, så rart at det gik got og ikke failede totalt :S

Fik solgt lidt, men har stadig masser af gode ting at sælge, så stay tuned!!

er helt træt i dag og regnvejret har ikke just hjulpet på humøret og energien – kender i det?

Efter arbejde tog jeg til rådhuspladsen for at høre william spille, det blev til noget der lignede 7 minutter, så tog vi hjem til Kaave og spiste thai thai og så tv om 60’erne.

Nu er jeg hjemme, kold og gennemblødt. Trænger til et varmt bad, sofa, dyne, the og House.

Foto 473Virkelig ikke et godt billede, men det var meningen at i skulle se min nye favorit – box sweater fra DANSK, har den seriøst på hver dag! den hedder Mandy og koster 699 kr.


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

