Fredes Blog


Lagersalg, fødselsdag og blonde kjole….!
03/11/2009, 23:05
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen, Tøj jeg har på

I dag har jeg først været til hudlæge (bommer), så har jeg arbejdet på DANSK lagersalg (kom og køb) og her til aften har jeg været til min fasters fødselsdag (dejligt) – forresten, hvis i er på jagt efter inspiration eller noget smukst på væggene, så kig forbi  hende hjemmeside her.

OG her er lige et billede af blonde kjolen WUWUUW

P1080765P1080767Nu skal jeg sove!

<3 F


4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

super flot bluse!
og ville da ønske jeg kunne komme til DANSK lagersalg, men desværre bor jeg langt ovre i jylland ;)

Kommentar af camilla

Lækker kjole (:

Kommentar af Kit

Er der netsalg et eller andet sted med mulighed for betaling med dankort? Flot bluse, lige til en fødselsdag!

Kommentar af Morten

Hej, nej desværre har DANSK ikke et online salg endnu, men vi holder lagersalg i december igen, så der har du chancen :)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

