Fredes Blog


Torsdag
01/11/2009, 21:29
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen

Torsdag startede på Woman redaktionen med diverse opgaver og så stod den ellers på H&M home, House of Communication og Gregersen efter frokost.

Hos H&M blev jeg budt velkommen med tea party, smukke porcelæns stel og kager! uha det var læks!

P1080729MMMmmm franske macroner og the // tea party at H&M

P1080725Fint sengetøj som allerede er at købe til december //bedlinen, available online in december

P1080723

P1080724

P1080726

P1080730

Her er lidt af de fine ting, jeg er selv ret begejstret for Leo sengetøj og hundepuden og så gad jeg godt at kunne indrette mit hjem  a la coco med sorte stiletter og perler… Men det går nok ikke med en Mand i huset…! Alt kan købes fra uge 9.

Jeg var også så heldig både at rende ind i de her piger (jeg bliver altid lidt star struck) og de her (vi fik lige en hurtig snak om nogle gulve og andet godt – bestemt ikke sidste gang!) og så hende her, hende holder jeg meget af at rende ind i… så bliver dagen bare lidt bedre!

Some of the really nice stff from H&M Home, i love the leo bedlinen and the pillow with the dog… wish i could do a little coco look in my apartment, with the pearls and black pumps, don’t think BF would like it though…! everything is available online in week 9. I actually ran into these lovely girls (i always get a little star struck, when i meet them), and talked about floors with these and met this cool lady.


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Årh lille dudette! Vi skal rende ind i hinanden noget oftere!! :-) Min dag bliver også meget meeeegeeeet bedre!

Kommentar af plejemor




Skriv et svar

