Fredes Blog


Tillykke InWear
01/11/2009, 21:41
Filed under: Det kan jeg lide

P1080735Mig og Charlotte

Torsdag aften var jeg med min chef Charlotte, til InWears 40 års jubilæums middag, en helt vild god aften faktisk !

Vi fik champagne i kvadrats showroom ude bag Nordhavn, senere en helt vildt god middag i Fritz Hansens showroom, lige ved siden af. Svampe terrine, oksehalløj med indbagte flødekartofler og rødbede! Desserten kender jeg ikke navnet på, men den smagte lige så godt som alt det andet (ok lidt bedre, men det er kun fordi jeg elsker dessert!).Nå ja, så var bordplanen også helt genial!

Nå ja, den stol jeg sidder på, den kommer hjem til mig i næste uge…! wtf.

Thursday night i was at InWears 40th anniversary, such a great evening!


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Hej Frede..

Hvad er det for noget med en stol?? :)

Kommentar af Tina Caritas




Skriv et svar

