Fredes Blog


sådan er det søndag
01/11/2009, 19:13
Filed under: På hjernen

Foto 470Og her får i så mig, med mystisk hår, make up fra i går og et par dages tømmermænd… og en chip self. // So this is me with a strange hair do, make up from last night and serious hangovers from the last couple of days.

Søndag er lige hvad jeg har haft brug for… siden torsdag faktisk!

Lige nu sidder jeg i skrædder stiling i sofaen med chips og faxe, Mark laver mad og så skal vi se Forbrydelsen om en time (den er jo så spændende, jeg ved at Jeanet holder med mig!)…

Jeg har næsten ikke haft tid til at blogge siden onsdag, mine dage har været sindsyge, vågne – arbejde – hurtigt hjem – ud igen og så hjem og sove 5 timer og så forfra! Og hvis jeg skal være helt ærlig (og det skal jeg jo?!?!) så er det meget anderledes end hvordan min hverdag ellers ser ud… Har ikke været ude så meget på det seneste, og da slet ikke til sent og slet slet ikke med noget der indeholder mere højst en eller to øl, så jeg har været MEGET ude af træning… det kan mærkes nu!

I’ve been waiting for sunday since thursday…

I’m on the couch with chips and faxe kondi, BF is cooking and we’re gonna watch forbrydelsen later.

I’ve been busy and crazy party like, so i haven’t had time to blog really.


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

