Fredes Blog


Arh pis også!
28/10/2009, 20:05
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen, Tøj jeg har på

 

Jeg har haft en laaaaang travl dag på jobben! Mange timer til foto og så der efter maaaange timer foran computer og ved telefonen – fashion is OH SO GLAMOROUS!

Men det billede jeg lige fik af mit tøj, som blandt andet var mit H&M køb virker altså ikke…!

Derfor vil jeg krybe hen til min kæreste og se ‘the hangover’, den er jo så sjov!!!?! hvad sker der for det! I tend to think of myself as a one man wolfpack… classic!

I’va had a long day of hard work – fashion is so glamorous (i’ve been in the studio and in front of the computer all day..!), and to top it off, the only picture from today is not working… so i’m gonna watch ‘ the hangover’ with my BF, it’s the best movie ever! I tend to think of myself as a one man wolfpack… classic!

foto-1Edit: Fandt nogle dårlige billeder på min telefon.. her er min nye trøje fra H&M…

Edit: Found some bad pics on my phone.. this is my new shirt from H&M…

foto-2Til foto// in the studio

fotoOg kaffe skal der til! // and it takes coffee to survive!


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

hej søde frede, tak for din kommentar på min blog. jeg har forresten linket til dig på min linkliste, bare lige så du ved det :-)

kyskys!

Kommentar af Momo

Hvor er det bare en interessant hverdag du må have :) Kan ikke andet end at sidde og blive liiidt misundelig :) Hihi..

//Cecilie
http://www.justcecil.blogspot.com

Kommentar af Cecilie

Hey Frede. Hvad arbejder du med? Virker spændende med fotoshoot osv..

Kommentar af Maria




Skriv et svar

