Fredes Blog


091027
27/10/2009, 21:04
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide, Tøj jeg har på

I dag startede jeg med en lille morgen complet hos Pro Tempore, for at kigge på de nye fine varer og hilse på Allan og Maria. Det var rigtig hyggeligt og vi fik valgt en masse ting til Woman. Vi fik set på de gode gamle Doc’s (i kroko! JAHA!) og også en ny smykke designer Mette Ravn, som laver rigtig fantastiske smykker – meget overdrevede og ikke liiige hverdags smykke, men MEGET MEGET smukke!

Der efter gik vejen forbi Stylesnob, og et kig på deres så lækre sommerfarver, hvorfor er det lige at det skal være grå vejr nu?

Her faldt jeg pladask for et par slange skinds booties med sløjfer, peeptoe og lynlås bagpå?!

Efter lidt erinder i byen spenderede vi resten dagen på forlaget.

My day started with morning coffee at Pro Tempore, to look at the SS10 collections and some of their new clients, like Mette Ravn who makes these crazy wonderful jewelry thats to much and to beautiful!

Afterwards we went to Stylesnob where i almost died when i saw some really nice snake-ish booties with bows, peeptoe and a zipper in the back!!

The rest of the day was spent working in the office.

P1080708Og her er så mit kluns, igen røg Marc O’Polo trøjen på lissom hos AC, nogle tights, dejlige uld strømper og Ramona støvletter fra Vagabond… nå ja læder jakke fra Costummade. Ved ikke hvad der sker for den draperede effekt, det er nu bare en alm sweat, og mit ansigts udtryk kan jeg desværre heller ikke forklare. // And here’s todays clothes. I wore my way to comfy sweat just like AC’s, random tights, wool knee socks and Ramona boots from Vagabond and Jacket from Custommade. Don’t know why the sweat has these draped details..!? and my facial expression..?! wtf.

P1080716Mit nye armbånd fra Stylesnob, så lækkert blødt flettet skind! // my new bracelet from Stylesnob made of smooth braided leather!

P1080720Jeg skulle returnere noget i H&M og alligevel kom jeg hjem med en pose… H&M hvad er det i gør? jeg kan ikke få nok! // I had to return some stuff at H&M and somehow i left with a something… H&M, how do you do it?!


17 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Ved du hvor man kan købe Marc O’Polo trøjen henne – hvis den da er i butikkerne nu? Jeg skal købe gave til en veninde, og den ville være helt perfekt :-)

Kommentar af Marie

Hey, jeg er en sløv en og har ikke fundet ud af om den er i butikkerne, men prøv illum, magasin eller Marc O’polo butikken i Pilestræde :)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

Det var hyggeligt at hilse på jer i dag :-) Og den med H&M laver jeg også hver gang…

Kommentar af Maria

H&M er FARLIGT! det er det altså, punktum! Og det var rigtig hyggeligt at hilse på dig også :)

Kommentar af fredesblog

vis os hvad du har købt i h&m :)

Kommentar af Christina

noget af det skal desværre retur… ved ikke hvorfor jeg bliver ved med at købe tøj uden at prøve det…men viser en af tingene om lidt :D
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

.. Freds – jeg kommer snart til København. Vi skal hænge! Evt drikke nogle sjusser?! Wuuhu!

hugs

Kommentar af Acie

JAJAJAJJAJAJAJA!!!

Kommentar af fredesblog

Elsker også mit armbånd fra Stylesnob. :) Det med HM sker vist for alle (mode-)bloggere.

Kommentar af Beam

aaahhaha det må være en forbandelse!

Kommentar af fredesblog

Hello all,
Marc O’Polo trøjen fås desværre ikke i DK…

Kommentar af fredesblog

uhuh! Den læderjakke er så fin.. er det måske en du kunne tænke dig at sælge til det der loppemarkeds-noget eller? :)

Kommentar af Tille

hej tille,
jeg er så glad for den, det er virkelig en god jakke, tror desværre der går lang tid før jeg bliver træt af den! Men der kommer til at være andre gode ting :)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

hvor er dine uldstrømper købt?? er på jagt efter sådan nogle:o)

Kommentar af sss

Hej det er nogle herrestrømper som jeg har købt hos youheshe.com :)
Har lige set nogle der ligner i H&M !
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

:) Fint tøj

Kommentar af XUP

thanks!!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

