Fredes Blog


TØJ SALG!
26/10/2009, 22:26
Filed under: Det kan jeg lide, Hvem vil købe

P1080706

Her er størstedelen af mit klædeskab, bortset fra sko, tasker, acc og det der er på loftet og under sengen, og til vask og det der ligger og venter på at blive lagt på plads….!!!

Derfor sælger jeg og mange andre ud af klædeskabene søndag d. 8. November i St. kongensgade 108, mellem kl. 11 og 18.

Vi sælger alle de gode ting som I ikke kan undvære, så fyld lommerne med kolde kontanter og kom og køb! Der vil være tøj, sko, kager, acc., dimser og kolde øl i det store lokale i gården!

Jeg glæder mig til at se jer!

PS.

Hvis i har set noget i min garderobe i vil købe, så let me know, så kan vi finde ud af det! (altså… det lyder lidt klamt… men hvis nu i lige havde set en eller anden ting, så kunne det jo være jeg lige præcis havde tænkt mig at sælge den ?!…. ellers så bare lad være!)

KH

Frede

I have to much clothes, so me and many other lovely girls and guys are selling out! It’s on November 8 th, and you will find us, and our clothes, shoes, acc, cakes and cold beers in St. kongensgade 108 between 11 and 18!

Hope to see you there!

Kh

Frede


16 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Frede.. Din anorak fra Dansk.. ;) ej den er vist ret ny ikke sandt? men hvis du nu skulle blive træt af den så smid lige en besked ‘ing.. :) Den er så kjempe fin! :)

Kommentar af Sofie B

Orh jo den er ny… er vist ikke klar til at give slip :S så kommer jeg til at fryse :) Men den er i butikkerne nu!!

Kommentar af fredesblog

Det lyder spændende. Vi vil helt klart smutte forbi og gøre et kup. Hvis altså vi er kommet os over tømmermændene efter SygLyd.

Kommentar af sus

Din sorte frakke med nitter. Men den er også helt ny, ikke? Kan du ikke lave en collage med ting, du er villig til at sælge? :) Min kæreste spørger i øvrigt, om der kommer nogen fyre og sælger ud af klædeskabet.

Kommentar af Linda

Hej Linda, arhh igen så er det en ret ny ting i min garderobe, så det bliver nok ikke aktuelt :)
Jeg kan simpelthen ikke lave en collage, alt for mange ting og alt for mange steder, så vi må sige at det er en overraskelse ?! :)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

Hov, jo der er også herre tøj!

Kommentar af fredesblog

hej frede
jeg glæder mig super meget til dit tøjsalg!
Her er, hvad jeg lige umiddelbart kan komme i tanke om:
Mobildimser, cacharel blå blazer, leopard cardigan, vintage vest fra paris med sejt gennemsigtigt monster, adidas jakke/cardigan.

Er der noget af det, som du er ved at være træt af??!

Kommentar af Sisse

Hej Sisse,
måske vesten..? :D
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

ja, den er super fin – vil lige overveje om jeg har noget i garderoben, der kan bruges til.

Kommentar af Sisse

Jeg er også kommet i tanke om nogle flere ting :)

Kjole fra Topshop med ansigt
Sort t-shirt fra Rykiel homme (med mund)
Leopard cardigan fra Nørgaard
T-shirt fra Philip Lim med ansigt

Kommentar af Linda

ahaha Linda, hvad skal jeg så have på ? :D

Kommentar af fredesblog

Du har da masser ;) Det var også bare forslag. Måske du bare ville af med én af tingene?

Kommentar af Linda

jeg kan se at du har en masse fede sko, men hvad bruger du i skostørrelse? hvor har du forresten købt dine Timberlands?

Kommentar af Mine

Hej !
Bruger 36-37 i sko og 38 i gummisko.
Jeg har købt mine Timberland støvler i Timberland afdelingen på 1. sal i Illum.
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

Sælger du dine timberlands?

Kommentar af stephannie

Hej Stephanie :)
nej desværre, der går lang tid før jeg skal af med dem.
KH
Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

