Fredes Blog


Jimmy ROCKS
26/10/2009, 21:53
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide, På hjernen

Så får i lige min version af ‘jeg var oppe og se Jimmy’s kollektion for H&M’ – men det var jeg og det var hyggeligt OG der var mange flotte ting!

Jeg var især vild med den grå ruskinds kjole (kongelig?!), tasken med lynlås og tasken med nitter og så de små ballarinaer men nitter… og faktisk også et nitte bælte som jeg aldrig så i fredags, men har set en anden dag!

Jeg kom prustende og svedende løbende i sidste øjeblik, self er Frede altid den sidste der dukker op, men jeg var jo på arbejde og havde tonset rundt for at returnere tøj!! – men det var godt jeg nåede det for ihh hvor var det altså hyggeligt, både at gense Christina fra H&M, CharlotteD, Camilla, Gita og Caroline, men også at møde Katrine og Mikkel! + det altid er dejligt at spise lilla chips og drikke lemonade!

Kjolen koster 1800 kr., taskerne koster også 1800 og ballarinaerne koster 499kr.

Det hele kommer i udvalgte H&M butikker d. 14. November.. Syntes ikke rigtig jeg har råd til noget af det, men hvis jeg finder lidt penge vil jeg nok gå efter ballarinaerne eller kjolen… er der noget i skal kæmpe for? (tror nok der skal blive kamp om det)…! Hov men det kommer self også på H&M’s webshop!

Og et ordenligt billede, som ikke er iphone kvali, af mit ‘outfit’!

frede


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hvor er de fine støvler fra? :)

Kommentar af caroiineb

Hej Caroline, de er fra Vagabond og hedder Thelma :)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

