Fredes Blog


Influence
26/10/2009, 22:05
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen

Jeg købte forresten denne her bog i Sthlm, jeg har ønsket mig den i lang tid, så nu er den i hus… desværre har jeg ikke haft tid til at læse så meget mere end forordet (der er jo så mange blogs), men glæder mig til en laaang søndag i sofaen med the og Olsen influence!

P1080704P1080705Nå ja og så skulle jeg vælge forsiden, aahmmen jeg lukkede altså bare øjnene og tog en tilfældig… de er jo ens, er det ikke meningen eller hvad??

I bought this book in Sthlm, i’ve been meaning to buy it for a long time, so finally it’s mine! I haven’t had time to read more than the first pages, but i’m looking forward to a loooong afternoon with Olsen influence!

And then i had to pick wich twin i wanted on the cover! I had to just close my eyes and take a random book… their twins… isn’t that the point?!


4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Er jeg den eneste der ikke ved hvad Sthlm er?
Er det et sted på nettet, eller en bogforretning?!
Vil nemlih også gerne have bogen, men har ike kunne finde ud af hvor den kan købes.

Kommentar af blondinen

Hej!
Det er bare en forkortelse for Sthlm, jeg var der for kort tid siden, det er der jeg har købt bogen… faktisk var det i en Urban Outfitters, så måske på deres hjemmeside??
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

så nice!
mussi

Kommentar af mussi

hvad gav du for den?

Kommentar af Camilla




Skriv et svar

