Fredes Blog


Im jobbin’
24/10/2009, 13:20
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen, Tøj jeg har på

Så er jeg på jobben igen, så her er lige hvad jeg har på og hvad jeg tænker på. Man kan sige at den blonde bluse nærmest er fast lørdags uniform eller hvad?? Den har sku reddet mange tøjkriser!
Men altså blonde bluse fra dansk, tørklæde fra H&M, jeans fra cheap monday og ramona støvler fra vagabond.


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Mmmh burger… Savle, savle…

Kommentar af sus




Skriv et svar

