Fredes Blog


Det der dagens outfit
24/10/2009, 10:50
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på

I går var jeg på jobben, det betød en helvedes masse sko og diverse der skulle afleveres, men også et sneak peek på Jimmy’s kollektion hos H&M, og som bekendt er jeg jo vild med H&M, så det var ikke helt dårligt! Mere om det senere, jeg har billeder, så de skal jo på…
Det var faktisk bare lige for at vise mit tøj fra i går, Gita fra fifthopinion varså sød lige at tage et billede af mig med sit ret gode kamera :)
Jeg har mine nye Thelma støvler fra Vagabond på, pleather leggings fra Monki, sweatshirt fra Marc O’Polo og jakke med nitter fra Dansk…


4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Tak for sidst… Eller hvad man nu siger ;-s

Er din Marc O’Polo bluse-ting egentlig fra “the good old days” eller købt for nylig? Den var fiiin :)

Kommentar af Charlotte D

wee det var sååå hyggeligt! Den er vist ny… er i butikkerne nu tror jeg, ellers kommer den snart :) finder lige ud af det ASAP :O

Kommentar af fredesblog

det var hyggeligt at møde dig frede!

Knus Mikkel!

Kommentar af ksubi

Hej Mikkel, det var så hyggeligt, håber vi ses snart igen :) Kh Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

