Fredes Blog


Style of Aviator
22/10/2009, 22:29
Filed under: Det kan jeg lide

P1080679

Jeg må indrømme at jeg er lidt en sucker for solbriller…

Normalt går jeg ikke ind for sæson varer til den forkerte sæson, fx solbriller om vinteren..? MEN når jeg står op om morgenen og cykler på arbejde er jeg 1. ikke sååå fiks i fjæset og 2. er det ret tit lidt for lyst udenfor til anto-morgen-frede, derfor ynder jeg at bruge en lille solbrille i de LYSE vinter timer.

Desværre har jeg et ry i min solbrille samling for at være en strid banan og bare på de seneste uger har jeg ødelagt to par – mine yndling, og faktisk mine eneste sorte par solbriller! Derfor blev jeg mega glad da jeg modtog dette par fra Style of Aviator.

De er pæne klassiske sorte solbriller – det kan jeg lide, og det kan jeg særligt lide da det passer til det meste, og det fungerer altså bedst hos mig!

MEN Style of Aviator er rigtig dejlige og derfor kan I LÆSERE lige nu handle på Style of Aviators webshop med rabat koden Frede som giver 15 % rabat!

Shop løs lige her af seje solbriller til rigtig gode priser (især med Frede rabat koden ;))

I recieved a really nice pair of shades from Style of Aviator, perfect for the bright and cold winter mornings when i don’t want to meet the world!

Right now you can shop at Style of Aviators online shop with the discount code Frede and get 15 % off!! Yeah!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

