Fredes Blog


en dag for en lille Frede
22/10/2009, 21:32
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på

I dag har været sådan en dejlig dag, men hård!

Her får i den i billeder:

P1080668Uhh god morgen grå vejr, så det er sådan vi leger? //Goooood morning bad weather, so this is how you wanna play?

P1080672Ok tasken skal pakkes // ok i just have to pack my bag

P1080675Jeg er ikke et morgen mennesker, men heldigvis har jeg en dejlig kæreste der bare laver en kop the til mig, så jeg kan vågne mens jeg tjekker mails. // I’m not a morning person AT ALL, but i’m so lucky that i have the best BF, he just makes me a cup of tea and lets me check my mails and wake up.

P1080677Uh havde glemt mit abbonement , men i morges modtog jeg det nyeste ELLE (hvad kan man gøre når der hele tiden er tilbud med 3 numre og en eller anden body lotion for kun XXX kr.), det er så dejligt med nye magasiner. // I forgot that i’m actually subscribing to ELLE (what can you do, with all those ‘get 3 issues and this wonderful something for only XXX kr.), got the latest issue this morning, i love new magazines.

P1080671Kaster et sidste blik på min elskede dyne inden jeg smutter ud i regnvejret mod Magasin // Looks at my beloved bed before i head out in the rainy weather to go to Magasin.

fotoI Magasin så jeg lige mit snit til at få et virkeligt dårligt billede af mig selv og min turban, blev seriøst eyeballet af en hel børnehave i bussen?! Jakke fra DANSK, vintage turban, cheap monday bukser og Vagabond sko// I snapped a really bad pic of myself in Magasin wearing my turban, i was totally eyeballed by a whole kindergarden in the bus this morning?! Jacket from DANSK, jeans from Cheap Monday, vintage turban and shoes from Vagabond.

IMG_0175Det tager ikke lang tid før jeg har samlet så mange ting at jeg næsten ikke kan bære det, men det praktiske frede-gen ompakker lynhurtigt 4.000 poser om til 4 og så er jeg på banen igen!// it dosen’t take long before i’ve gathered so many bags, that i can’t hold them anymore, so the practic frede-gen repacks the 4.o00 bags to 4 bags, and then i’m in the road again.

foto(2)Men ikke før jeg lige får slugt en latte og hapset en snegl // but not before i’ve had a cup of coffee and a snail (ahahha danish pastry).

foto(3)Resten af dagen gik med presse hygge hos diverse PR bureauer, fik desværre ikke taget så mange billeder, både fordi jeg glemte det men også fordi jeg havde lidt travlt :S Men hos Spalt PR faldt jeg over denne skønhed fra Anne Sofie Madsen!!// The rest of the day i spent in various PR offices looking at the SS10 collections, i didn’t get any pictures because i forgot it and because i didn’t have time :s But at Spalt PR i saw this beauty from Anne Sofie Madsen!!

Til slut var jeg forbi Samsøe Samsøe som (gen??) åbnede deres fine butik i Pilestræde, heller ingen billeder der desværre…

Finally i went to Samsøe Samsøe stor opening in Pilestræde, didn’t get any pictures.. Sorry!

I’m tired of this post now!! HAha!


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Gud hvor morsomt, skreg af grin da jeg læste kommentaren om børnehaven som havde eyeballet din turban… kan lige se det for mig:) -god underholdning

Kommentar af Naja




Skriv et svar

