Fredes Blog


Oh my dear Ramona!
21/10/2009, 21:22
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på

P1080659Ramona støvletter fra Vagabond i Riis sko i galleri K // Ramona boots from Vagabond, from Riis sko in galleri K

P1080665Cocktail med lime blade og sake! mmm! // Cocktail with lime leafes and sake!

I dag har jeg indviet mine Ramonaer! arhh de er altså gode (de rasler når jeg går, haha)! Tak Riis sko!

Jeg kørte total lederhosen stil med (p)leather bukser fra monki :) (fra sthlm, tænkte at jeg kunne prøve den langt væk fra DK, så hvis de var helt af helvedes til så ville der ikke være nogen der så det… mig helt svedig i et prøve rum med de her bøller, men nu er de sku blevet mine yndlings) og så en varm sweater self.

Men ihh jeg elsker den altså og sjovt nok så har jeg faktisk ikke noget de minder om i min samling – så det er jo dejligt med et frisk pust :S (siger jeg til mig selv, i hvert fald).

Jeg har haft en dejlig dag på jobben og spiste virkelig seriøst lækker mad med min seriøst lækre kæreste på Kung Fu bar på vesterbro, den er go´! Og så røg der da også et par drinks og en øl ned…!? og self for at hænge ud med vores ven MAX OF DOOM.

Nu er jeg hjemme og skal lige prøve at tænke på min dag i morgen, skal finde det ALLER sidste til foto på fredag og så forhåbentligt nå en masse presse møder!!! WHAT TO WEAR!?

Today i wore my new Ramona boots from Vagabond, they are soo cool! Thanks Riis sko!

I wore them with (p)leather pants from Monki (bought in sthlm, i thought i could try the pleather thing out far away from DK, so if it was really bad no one would see me all sweaty in a dressing room with these bastards, but now they’re my faves!) and of course a warm sweater!

I’ve had a really nice day and after work a had a really delicious dinner with my really delicious bf at Kung Fu bar in vesterbro! ( go there, it’s good!) And we couldn’t help but get some drinks and a beer to…! And to hang out with our fave friend MAX OF DOOM!

Now i’m home and trying to think about my day tomorrow, i have to get the last things for the photoshoot friday and hopefully hit a lot of PR events for ss10 :) WHAT TO WEAR!?


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

glæder mig til vi skal på kung fu! de er så seje dine støvler <3

Kommentar af mariaxmarjorie




Skriv et svar

