Fredes Blog


Lædershorts med snørre… næææhhh!
20/10/2009, 21:31
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide

I dag havde jeg lige 5 ledige minutter, så jeg listede ind i Paris Texas for at blive fristet og mindet om hvor lidt jeg har råd til, LÆKKERT!

Fandt de her to ting fra Erin Wasson x RVCA, som på en eller anden måde tiltalte mig lidt… (ok meget!)

Læder shortsne ved jeg ikke lige hvorfor, mangler ikke lige meget korte shorts med snørre, men de er bare mega seje, med ullerter og Doc’s? og læder/strik jakken eller er det en cardigan, er jeg helt vild med, den er lidt rå og meget dejlig.

Dog ikke noget der PT flytter ind hos mig, men flot er det!

P1080626Cardigan/jakke fra Erin Wasson x RVCA til 3900 kr.

P1080627Shorts fra Erin Wasson x RVCA til 1900 kr.

Drømme drømme drømme!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

