Fredes Blog


Doc chains
20/10/2009, 21:44
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen, Tøj jeg har på

I dag vovede jeg mig ud i en Doc med boot straps (Chloé GO HOME), det var egentlig OK, syntes jeg!?

P1080630P1080635Nå men idag har jeg været til foto her til formiddag og efter frokost mødtes jeg med CS for at ramme et par presse events, det var rigtig fedt at se sommertøjet og det kribler helt i mig for at få lov til at lege med de fine ting! Vi var også rundt for at finde de sidste ting som vi skal skyde fredag og i næste uge! WUWUWUW! Nu er jeg lige kommet hjem fra babysitter tjans, og mon ikke der lige ryger et GG afsnit ned… eller 2?!

Uhh og PS så deler jeg nu lejlighed med Thelma og Ramona :D

Today i wore my docs with bootstraps, i think it looks OK, a lot like the Chloé boots :)

I started my day at the photostudio and met up with CS after lunch, to hit som PR places and look at the new stuff – argh i can’t wait to get started with ss10! Now i just got back from babysitting, and i think i might watch one or two episodes of GG! Yay!

Uh and PS i’m now sharing my apartment with Thelma and Ramona


4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Er det ikke lige lovlig punk rock?

Kommentar af Hype'en

Præcis – men turde ikke forvente andet med nitter og docs :) men sys det passer meget godt til min stil ;)

Kommentar af Frede

De er da vildt fede! :D

http://fashionbylinaa.blogspot.com

Kommentar af A

Thanks :)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

