Fredes Blog


Service info
19/10/2009, 13:13
Filed under: Det kan jeg lide

Hvis du lige står og mangler en lille fræk vinter støvlet, så syntes jeg Ramona er et ret godt bud ( jeg var i hvert fald vild med chloe’s version, men den kommer jeg aldrig i nærheden af). Jeg er generelt ret glad for vagabonds sko for tiden, de gør det sgu godt, og så passer priserne fint til en lille penge spasser som mig!
Ramona sko fra vagabond hos Riis Sko i galleri K til 1000 kr.


6 kommentarer so far
Skriv en kommentar

..Købte dem i sidste uge i Sverige og jeg er simpelthen så glad for dem! De er fantastiske at have på, passede ind i mit SU-budget og så er de jo virkelig fede :)

/ Louise

Kommentar af Louise

hej frede.
hvad er prisen?
håber du har det bra!

Kommentar af Sisse

Hey Sisse!
De koster 1000 kroner – det havde jeg lige glemt at skrive :)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

Ja det er virkelig en fræk lille støvlet – kan man ikke få dem her i Danmark ?

Kommentar af lavanda

Hej!
Ja de fås i DK, de har dem i Riis sko på strøget :)

Kommentar af fredesblog

Tusind tak for informationen

Kommentar af lavanda




Skriv et svar

