Fredes Blog


Jeg købte da noget i Sthlm
19/10/2009, 20:38
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen

P1080617

Stort sløjfe bælte fra Monki

P1080618

‘Pæne’ ballarinaer med sølv snude fra Zara

P1080619

Bootstraps

P1080620

En ‘for’ bundet turban :)

Jeg havde jo som tidligere nævnt aktiveret et shoppe stop i starten af september – det ophørte så i torsdags da jeg var i Sthlm, med vilje – altså det var derfor jeg havde shoppestop :) Og mon ikke jeg var glad da jeg svingede det fine dankort igennem den ene svenske highstreet kæde efter den anden! Uhyggeligt nok! Men jeg snuppede også et twist af Spain og en genner eller 2 :)

I’ve had ‘shoppingstop’ since the beginning of September, so i was more than happy  to burn my creditcard i different highstreet stores in Sthlm. The pictures above is some of the stuff i got!!


5 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hej Frede :D jeg har givet dig en blog award pga din skønne blog, og dermed er du også blevet tagget i en sjov lille blog leg :D Så kig forbi min blog for at se reglerne, og grunden til at jeg valgte dig :D

Kommentar af Line

Iiih søde frede, hvor er dit gulv fint… selv malet det?

Kommentar af simone

Hej Simone :)
Tak! Nej faktisk var det blåt da vi flyttede ind, men vores gule gulv har vi selv malet.

Kommentar af fredesblog

Sejt! Jeg har lige brugt “jamen alle de andre har det, det vil jeg altså også gerne”-argumentet over for kærestemanden ;)

Kommentar af simone

Ahaha håber det virker :) vi er sindsygt glade for at vi beholdt det blå og malede det andet gult, selvom det var lidt en psykostemning vi havde da vores eneste lampe mod det gule gulv var et pink neon rør :s let me know how it goes!!!
Kh frede

Kommentar af Frede




Skriv et svar

