Fredes Blog


Uh la glimmer og bootstraps
18/10/2009, 09:56
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på

P1080613Min nye kjole fra H&M, som jo er vist til uigenkendelighed på alle mulige blogs, men jeg er stadig vild med den og til 100 danske kroner er det måske også OK?

P1080616Og her er så de berømte DINSKO støvler, som faktisk var at finde i ALLE butikkerne i Sthlm, lidt nedern, da jeg løb til Malmø for at købe dem, for laaang tid siden. Jeg prøvede mig frem med bootstraps…. ved ikke om det fungerer eller ej??

What do you think?

So this is a dress i bought in Sthlm, it was really cheap and i love it already :) And my DINSKO boots, that i saw in so many store in Sthlm, now pimped with bootstraps – i’m not sure i really like it.

What do you think?


5 kommentarer so far
Skriv en kommentar

jeg tror jeg synes bootstraps’ne er hotte, da jeg først så billedet troede jeg i hvert fald at det bare var en del af støvlen =)

Kommentar af blankafie

Så er de en keeper :D

Kommentar af fredesblog

looking goood :)

Kommentar af Mie

Du sød og lækker..og jeg savner dig mus

Kommentar af Mussi

Vagabond har også lavet fede bootstraps – de kommer i min butik i november!
Kh,Gitte – Riis sko

Kommentar af Gitte




Skriv et svar

