Fredes Blog


Back in the game
17/10/2009, 10:41
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen, Tøj jeg har på

Såååå er jeg tilbage for fuld skrue. Har shoppet alt alt for meget, men pyhh hvor har det været skønt! Fik fat i divided exclusive jakken, lod Vesten hænge men snuppede den pink glimmer kjole med de sjove skuldre, fandt pande bånd i h&m og de fine ballarina sko med sølv snude hos zara! Så det har sgu været Jette bra! Og så har jeg spasset rundt i sthlms gader med mor og lillebror og fikat der ud af i sødermalm, spist italiensk på stureplan, mødt Kurt hos AC, pratat i acne archives helt pink i hovedet af kulde med AC på sidelinjen der var ved at flække over mit hjemmelavede svensk. Det har været en dejlig tur, men jeg er nu glad for at være hjemme.

Nu er jeg på jobben i mensch, good Old home sweet home!

På mig har jeg buksedragt fra dansk, cardigan og støvler fra inwear, nøglekæde fra fnubbu og pandebånd og halstøtklæde fra h&m.


6 kommentarer so far
Skriv en kommentar

uha, hvad er det for en pink glimmerkjole med sjove skuldre? må vi se den på? :)

Kommentar af karla

Hej Karla,
den er sådan ret kort og har nogle lidt spidse skuldre :)
Den kommer på nu!
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

elsker det her outfit!!
/Trine

Kommentar af Trine

Tak Trine!

Kommentar af fredesblog

Hej Frede.
Kan man stadig få fingrene i Dansk-buksedragten?

Kommentar af Frederikke

Hej Frederikke
ja den fås stadig i butikkerne :) afsted med dig!
God søndag kh frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

