Fredes Blog


Sweden has taken over Frede
14/10/2009, 09:34
Filed under: Det kan jeg lide

Så er der blevet opdateret lidt i min blog liste – nemlig med et par svenske tjejer.

Jeg elsker sverige (især sproget) og deres bloggere! Min seneste obsession er Columbine, Emma og Linn, de er sgu seje!

Foto 460Og ja mit forsøg på at lave thumbs up osv.

Men nu finder i altså 3 svenskere mere i blog listen!

Og psst så kommer der lidt flere snart :)

I finally updated my blogroll and added some swedish bloggers – they’re the best.

My current obsession is Columbine, Emma and Linn, they’re so stylish and cool.

The picture is me trying to give them thumbs up?!

But for now there’s three more swedish girls in the blogroll – and many more to come (danish too).


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

