Fredes Blog


LØØØØB til Riiiis skoooooo nuuuuuuu!!!
14/10/2009, 09:48
Filed under: Det kan jeg lide

Hvis du er vild med Thelma modellen fra Vagabond så er de i Riis sko nu!

thelma 2Thelma med snørre (elsker mine, de er seriøst så gode at have på!)

thelma 1Thelma med spænder – i like them too!

thelma 001Og Thelma med 3/4 lange skaft :)

Go go go !

Eller ring og få lagt dem til side, de ryger altså hurtigt.

3315 3344



8 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Pyha … Så er mine med lynlås lagt til side :-)

/Amalie♡

Kommentar af Amalie♡

Sådan Amalie! Håber du bliver glad for dem :)
kh
frede

Kommentar af Frede

Uh uh hvad er prisen på dem?

Kommentar af Tina

Elsker de nederste!

Kommentar af Fascinationforfashion

Tina: Jeg gav 900,- for dem i midten.

/Amalie♡
cphthoughts.blogspot.com

Kommentar af Amalie♡

Hvordan er størrelsen?

Kommentar af Julie

Hej Julie,
Jeg sys de er meget normale i størrelsen :)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

Perfekt.. Jeg har nemlig lige bestilt et par på nettet. Så nu går jeg kun og venter.

Kommentar af Julie




Skriv et svar

