Fredes Blog


I’m not doing it!
14/10/2009, 11:36
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen

Foto 462

Men det gør jeg alligevel :)

Jeg tager afsted lige om lidt og har efter lidt diskussion med mig selv besluttet at jeg ikke blogger indtil jeg kommer hjem, så det er derfor der kommer til at være stille.

Jeg ved ikke om jeg kan overholde det, men det er meget rart med lidt kvalitid, uden uendelige mails og opdateringer!

Dog vender jeg frygtløs tilbage om ca. 72 timer, haha jeg skal ikke være væk i længere tid!

I’m off to Sthlm, and decided not to blog while i’m away – so untill friday, adios amigos!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

