Fredes Blog


Ok nu er det ret koldt
13/10/2009, 16:25
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide

Nu er for Søren da blevet koldt! Jeg var helt lammet i ansigtet da jeg kom på arbejde. Uhhh husker slet ikke kulden som så ubehagelig!
Dagens to do var at sende varer retur så jeg har pakket og pakket – faktisk en meget hyggelig opgave på sådan en lold tirsdag + jeg aldrig har noget imod lige at gense alle de fine ting i tøj rummet!
Jeg stødte på nogle forskellige ting, de må næsten være i butikkerne nu!?
Vest fra by Zoe til 750 kr
Cardigan fra h&m til 249 kr og jakke fra h&m til 399 kr.
Vesten er rigtig fin, ved ikke helt hvilket hold jeg spiller på i forhold til hele det der falskpels show – så sys måske denne her kunne være en ret god løsning? Den er nemlig strikket så den er hverken pels eller falsk :)
Cardiganen minder mig om et godt vintage fund og jakken minder mig om en cirkus tingeling…!


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

SÅ fin blazer/cardigan! Se http://www.stiletterne.dk, vi har blogget om kjolen i samme mønster, den er virkelig også fin!!
Var der flere tilbage, da du købte den??

Trine / Stiletterne.dk

Kommentar af Trine

Ja er helt vild med den – og kjolen er da fantastisk!
Købte dog ikke jakken, beundrede den kun ude hos WOMAN :)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

